اجرای تاسیسات اعلام و اطفا حریق سالن های همراه اول مخابرات تهران

آتش‌سوزی از جمله حوادث غیرمترقبه‌ای است که در صورت بروز در یک ساختمان بزرگ یا مجتمع چندمنظوره، با توجه به درجه اهمیت ممکن است تلفات جانی و خسارات مالی شدیدی به همراه داشته باشد. از این رو، تجهیز چنین سازه‌هایی به یک سامانه‌ی اعلام حریق خودکار و نیز قابلیت اتصال آن به یک سیستم اطفای حریق خودکار، از مهم‌ترین الزامات ایمنی به‌شمار می‌رود. یک سیستم اعلام حریق در واقع، مجموعه‌ای از تجهیزات است که برای آشکارسازی علائم حریق و هشداردادن از طریق تجهیزات شنیداری و دیداری در زمانی که دود، آتش، مونوکسیدکربن یا دیگر علائم حریق به‌وجود می‌آید، به‌کار می‌رود.
 سیستم اعلام و اطفاء حریق به دلیل خنثی کردن و پیش‌بینی خسارات ناشی از وقوع حوادث غیرمترقبه در تجهیزات مخابراتی بسیار حائز اهمیت و نقش آن به جهت درجه اهمیت مرکز مخابراتی توحید تهران که بخش عمده سرورهای همراه اول در تهران و البرز را تحت پوشش خود دارد ،بسیار مهم میباشد.
شرکت آرمان سرپناه نوین آسا افتخار دارد با اجرای این سیستم پیشرفته در این مرکز مخابراتی مهم کشور یکی از حساس ترین پروژهای صنعتی مخابرات را در زمینه ایمنی سالن های حساس و فعال به انجام برساند.